CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Thursday, May 26, 2011

Minggu yang indah

Rentetan kpd entry "Rabu tanpa kata-kata" hujung minggu lepas dihabiskan dengan indah nya...

Sejak hari Khamis lagi, Otak saya tepu duduk di rumah sahaja,
so minda berkata2 "Jom tgk wyg", makanya rakan menonton harus di cari...

Bagai pucuk di cita ulam mendatang bila , Wan Ida setuju untuk menghabiskan masa menonton "Pirates of the Caribbean"(setelah ajakan saya untuk menonton Nur Kasih di tolak mentah2 oleh dia).

Selepas waktu kerja Sabtunya, saya bergerak ke rumah Wan Ida di Bdr Baru Sentul, then lepas maghrib baru kami ke KLCC

Sememangnya perut lapar minta di isi, kami ke food court dan makan di Subway. Wayang pukul 11.20pm, lepak dulu di Starbuck. Thanks to Wan Ida for a cup of frappuccino green tea latte while waiting to watch pirates. That's was my 1st time for this drink.

Wan Ida khusyuk dengan BB nyer...

Dan saya hanya bermain dengan compact camera saya...

Cerita Pirates memang layan... syok sgt...

Esoknya kami ke rumah Sal di Subang Jaya selepas Brunch.....

Membawa bersama lauk-lauk yang telah ditapau di kedai untuk bersama Sal dan Qistina Comel...
Di agah- agah gelak, tetapi bila ummi dia tak de...emmm.... nangis.....

Selepas lunch, bergossip, borak2 bersama Wan Ida, Sal dan layan keletah Qistina, saya gerak pulang ke Seremban pada jam 4 ptg...

Sekian cerita hujung minggu saya.



6 Yang Menegur:

Sue said...

huwaaaaaa.... rindunya zaman tengok wayang dulu... isssh. la ni nak tgk wayang kena bawak 3 askar sebagai bodyguard. hehe

KaMi said...

hehhehehe.. agak2.. Mamat sidek setuju tak kalau aku kidnap ko tgk wayang berdua jer.. layan Nur Kasih pulak?

kalau bawak 3 askar nanti kena tgk cerita kartun jer... hehehe

DeLancrettLurpak said...

korang selalu makan subway yg mana satu? saya suka italian BMT, yummehhh!

KaMi said...

hik hik hik DeLancrettLurpak, thanks leave comment..

Saya jarang makan Subway.. tak tahu nak suka yang mana satu...

tapi memang semua menu nampak menarik

ida said...

waaa...aku br bc entry ko ni...hahaha
sama-sama wa...stakat blanja ko air segelas je pn...xkisah...meh la lepak lg kt umah aku...pintu umah aku tuh terbuka je utk ko...

sue, jom lepak tgk wayang...tp tolong la jgn cite mcm cite nur kasih tuh....hehehe

KaMi said...

Ida:- dah nak puasa nie, kita lepak tempat biasa la bila ramadhan...
di rumah BSP... ok tak mami-sue?