CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Tuesday, May 17, 2011

Little Baby in d House..

Belum ada kat rumah lagipun... still at hosp.

last night dapat call dari adik , minta tolong babysit anak lelaki dia , Si Amjad..

Amjad tido... ummi dia dah sakit nak bersalin.. waktu tu dah pukul 1.30am..

So apa lagi, bergegas la saya dan wan amjad ke senawang... Singgah sekejap

di SALAM utk ambil kunci rumah...( Amjad ditinggalkan tido oleh makpaknyer di rumah sorang2)

Merasa la saya masuk ke labour room untuk ambil kunci kat adik saya...
Nasib baik private hosp. selamba jer leh masuk... hehehe...
Ummi amjad still tak bersalin lagi waktu nie... menahan sakit saya tgk..

then , gerak ke rumah Amjad... dalam pukul 2.30 am, dengar amjad nangis.. rupanya terkejut bila dengar wan dia jawab call daddy nya...

" Adik nya dah lahir"


dan sekarang...
mata saya kecil jer ngadap PC nie...
apa nak buat, walau kerajaan bagi public holiday tetapi company tak ambil PH nie...
berkerja la kita hendaknya...

p/s: tak sabar nak tunggu kul 5pm... nak gi tgk baby

0 Yang Menegur: