CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Tuesday, May 31, 2011

Malang itu tidak ada bau...

Tengahari tadi,seperti biasa saya balik rumah makan tengahri... malangnya hari nie bila saya nak masuk semula ke dalam kilang yg berada di sebelah kanan..

Signal sudah di beri, saya slow kan kereta kerana nak bagi laluan kereta dari arah bertentangan untuk jalan dulu, belum sempat saya nak masuk ke kilang...

dummmm... alamak.. ada org langgar kereta ku dengan motornya...

Rupanya apek daa.... tanya apek tu, boleh jalan tak,
dia kata tak leh, byk gak la darah kuar dari betis dia... saya call ambulans

Settle jer semua ambulans datang, saya gie la wat report..

So hari nie, setengah hari masa abis kan ke kes nie...

Ini la mangsa keadaan pada hari nie


Kesian pakwe saya nie.. lama dah berjasa dari tahun 2006...

3 Yang Menegur:

Sue said...

Syukur ko tak apa2.. jgn lupa baca doa naik kenderaan ye. :)

DeLancrettLurpak said...

nasib baik takde apa yg terok.. Alhamdulillah

KaMi said...

Thanks all...

Alhamdulillah...