CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Saturday, May 28, 2011

Grrrrr.......

Musim kenduri kahwin sekarang nie kan...
Nak jadi cerita, jiran saya buat majlis kenduri kahwin...

Selamat Pengantin Baru...

Cuma yang tak sedapnya bila ada yang bertindak tidak mengambil kira hal org lain....
Seperti yang tertera di gambar ini...


Bukan nak salahkan jiran saya pun... mungkin masa pemasangan khemah pda petang Khamis yang lalu, tiada org yang monitor kan, Pihak yg memasang khemah tak berfikir ke???

Macam mana saya satu family nak masuk ke dalam rumah kan(maksudnya kereta2 kami) bila tiang2 antara khemah berada di tengah2 laluan pintu masuk ke rumah kami...

isk...isk...isk...isk....grrrrr grrrrr grrr...

Bila ayah saya selidik2 dgn org yang pasang khemah nie , dapat tahu khemah hanya akan di buka pada Isnin nanti ... 4 malam k... kereta2 kami di luar rumah...

mmmmmmmm

p/s:- rasanya tiada jiran saya yang baca blog nie kan... kalau ada, maaf yer... entry sekadar lepas perasaan sahaja

UPDATED: Petang nie(29/5/2011) khemah dah siap di bukak ( ada yang baca ke? oppsss)

0 Yang Menegur: