CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Sunday, August 7, 2011

Panduan sesama insan 02

Artikel ini(sila klik sini atau pada link di bawah ini) saya dapati menarik dan menyedarkan
Sekadar berkongsi sempena catatan yang ke-100 dalam blog ini...

BLOG PERIBADI USTAZ MOHD KHALIL (Kadi Kluang): Ingat MATI, Umur Kita Tak Panjang Mana

Saya takut sekiranya Allah menjemput saya di masa saya belum bersedia menghadap-Nya...

Sudah 30 tahun saya bernafas di bumi ini.. adakah saya masih mempunyai 30 tahun untuk hidup atau kurang atau lebih..
Wallahualam...

Banyak yang masih perlu di perbaiki...

Banyak yang masih belum di temui

Banyak yang masih belum habis di bayar...

Banyak yang masih belum di rasai..

Banyak...... terlalu banyak kalau ingin di senaraikan...

Harapan aku hanya satu:-

Agar aku di jemput pulang oleh Allah dalam keadaan beriman dan telah bersedia sepenuhnya.

Insya Allah.

Sama2 lah merebut peluang yang ada di bulan yang mulia ini ...

Wallahualam

0 Yang Menegur: