CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Saturday, August 20, 2011

Kerja Buruh Kasar

Tiap2 pagi sebelum pergi kerja , saya akan pastikan cermin kekasih saya suci dari segala
kotoran ( daun atau habuk) setelah semalaman ianya berembun mahupun berjemuran...

Selalunya, jadi malas bila memikirkan keadaan paip rumah yang penuh dengan pasir di bawah paipnya...( Rujuk gambarajah yer untuk jelas), setiap kali saya buka pili paip dan air akan memercik di kaki seluar saya... menyebabkan rasa ketidakselesaan melanda.




Setelah di perkenankan lah penyimpan mohor besar di rumah ini, maka saya pun mulakan lah kerja buruh kasar selama hampir dua jam. Maklum lah tiada pengalaman, testing atap genting oklah.... tapi kalau yang ini, saya main agak2 jer campuran simen dan pasir serta airnya....

Hasilnya:- tiada lagi ketidakselesaan di kaki pada waktu pagi...
kini saya mampu tersenyum bila menaiki kekasih saya yang juga telah suci cerminnya..



Kawasan ini sudah boleh beraya pada tahun ini...


0 Yang Menegur: