CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Sunday, June 5, 2011

Majlis Perkahwinan Sepupu Saya

Sepupu saya iaitu Ali Zakry Abd.Karim telah melangsungkan perkahwinan dengan Nurhananitul Ezza pada 28hb Mei 2011 di Ampang. Oleh kerana majlis berlangsung pada hari Sabtu , makanya saya tak dapat menghadirkan diri..

Untuk majlis menyambut menantu pada 4th June, pada hari Jumaat malam, majlis berinai di adakan untuk ahli keluarga saya sahaja kerana pada majlis berinai di pihak perempuan yang lepas, ramai juga pakcik makcik saya yang tidak dapat hadir termasuk lah saya.. melalut pulak...

Untuk majlis malam, tengahri Jumaat saya telah menolong rewang( itu akan diceritakan pada entry yang lain).

Pengantin berarak, di iringi oleh sepupu saya pembawa bunga mangar Amir dan Idan.
Gambar family pada malam berinai.

Majlis pada 4th ini telah berlangsung dengan meriahnya, maklum lah Maklang saya nie menyambut menantu yang pertamakan..

Cuaca pun bagus... makanan pun sedap... gambar nak load kat sini tak byk sebab kamera yang banyak gambar still berada di luar...(adik saya guna)


Makan bersama adik2 saya, kak cik, Ateh dan Yan.(tidak kelihatan di dalam gambar Kak Ngah dan Akak)

Lastly, Semoga bahagia kepada pasangan dan berkekalan hingga ke akhirnya.

0 Yang Menegur: