CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Friday, May 15, 2009

Setahun sudah!

Diam tak diam.. hari nie setahun yang lepas aku mendaftar kerja di sini.

1/2 batu dari rumah, makan tengahari balik rumah, minyak isi Rm20.00 ringgit seminggu setengah pun boleh pergi jalan... tapi kenapa hati ini dah tawar nak kerja kat sini...

Ikut kronologi .. aku memang cukup setahun jer mesti cari kerja lain.. Dari mula bekerja lagi...

2002 till 2003 - Melaka.

Aug 2004 till Aug 2005 - Seremban, TFS

Aug 2005 till April 2007 - IRIS , Bkt Jalil ( nie paling lama)

then Okt 2007 till April 2008 - SHS Seremban 2 ( kat sini la berjumpa si dia)

finally (buat masa sekarang nie) - LAMA TILE-WORKS seremban.

Bila la nak dapat kerja kerajaan nie?

Insya Allah...

6 Yang Menegur:

S.Zahrin said...

hello2 najwa...
BoB here...
remember me?

KaMi said...

Hello..

aku ade ramai kawan nama bob..

bob mana?

hehehe

S.Zahrin said...

BoB 5E1
*updated hp - 017-3562280

LYS said...

hye,
adakah anda kenal saya??
adakah?
adakah?

KaMi said...

mak cik rokiah...

mu jange lupo k..
kita jumpa ahad nie

KaMi said...

Bob, semestinya saya ingat kamu.. tahniah on your engangement