CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Tuesday, May 26, 2009

Benci Tapi Rindu ... Hati menangis tiada siapa tahu

Tajuk macam ape ntah kan... Tapi sejak MC minggu lepas , diri still not 100% sihat..
Batuk dah kurang, selsema pulak datang... Demam!!! ntah... badan nie sejuk tapi peluh sampai lencun baju...Semalam gie GH, nak ambil MC je cadangnyer... tapi kena check darah.. dua jam lebih aku kat sana... bila jumpa doktor... she only said if lagi 2 hari tak kebah demam , aku kena gie GH lagi...

Perlu ke aku pergi? dah nak mati ke aku nie?

Ya allah, belum bersedia lagi rasanya untuk aku kembali ke sisi mu... tidak layak lagi aku untuk menghuni syurga mu ... Lumrahkan.... time sakit baru ingat mati.. time sihat????!!!!

Belum lengkap lagi hidup ku di dunia ini...

3 Yang Menegur:

mami-sue said...

Hai.. wa. Pergi la cek.
Jangan malas. Ko keje ngan foreigner.. skrg ni macam2 penyakit di bawa oleh mereka. Kita kena hati2 selalu..

Take care.
Tgk kat web ni.. http://drzeze.wordpress.com/
mcm2 info ada..

maza said...

hmm

Bab kesihatan jangan buat2 main2 oooo

Elok poie yo jumpo doktor.. ponek jompo doktor ekau jumpolah dukun Biah kek Kuala Pilah sinun.. huhuhu

KaMi said...

Mami-sue & Maza,

Poie dah jumpo doktor pagi tadi..alhamdullillah semua OK.. Insya Allah lopeh rehat dan tidur yg cukup hari nie di rumah KaMi akan kembali bersiaran...

dukun Biah tak do umah la..dio gie umrah