CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Sunday, March 27, 2011

OUM in memories

Kejadian ini berlaku pada 21 November 2010,

Seawal jam 7.30 pagi saya sudah berada di PWTC untuk upacara konvokesyen setelah 4 tahun menimba ilmu...

Seawal pengajian saya berada di OUM shah alam, setelah berpindah kerja ke Seremban saya bertukar tempat ke OUM Bangi dan akhir sekali kerana tiada kelas di OUM bangi maka saya berpindah ke OUM Seremban.. Begitu mudah OUM kan... ada di mana sahaja..

Syukur alhamdulillah, akhirnya saya dapat juga segulung ijazah.. harapan selepas ini agar dapat kerja yang lagi bagus dari sekarang...

Layan jer gambarnya yang sempat di ambil pada hari kejadian.


Hanya ini sahaja kawan yang saya kenali iaitu kawan2 dari OUM Bangi.Berbaris sedia sebelum masuk dewan. Kalau tengok betul2, saya pakai jubah senget... hahaha.... maklum la, excited sgt..


Jam 8 pagi, ibu dan ayah datang menyeri majlis. ( Jubah still senget)




Gambar yang berjaya di ambil oleh ayah saya yang berada di dalam dewan, pandai ibu ayah cari port yer...
Jubah telah pun dibetulkan sebelum masuk kedewan, nasib baik....



Acara berlangsung selama hampir 4 jam.. Dan akhirnya gambar ceria selepas mendapat segulung ijazah .










4 Yang Menegur:

Sue said...

Tahniah, berjaya jugak ko menggenggam segulung ijazah... teruskan usaha. Pasni buat master pulak. Alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ketiak masam....

KaMi said...

Master... oh oh oh... belum ada seru la beb...

LYS said...

tahniah.... turn aku lmbt plak hahahhaaa... project paper baru hantar redha je lar dpt ape kang.

KaMi said...

makcik:- TQ, teruskan usaha, esok2 turn kau pulak...