CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sponsor add by:-

Wednesday, April 29, 2009

Peneman buat menghilangkan bosan.

Untuk 3 minggu akan datang ini, jadual saya adalah seperti berikut :

Isnin

8.30pm - 9.30 pm = Bones - ntv7

9.30pm - 10.30pm = NCIS - 8tv

9.00pm-10.00pm = Amazing Race - AXN

10.00pm - 11.00pm = House - AXN

Selasa

8.00pm - 9.00pm = Lipstick Jungle - StarWorld

9.00pm - 10.00pm = 90210 - StarWorld

9.30pm - 10.30pm = Ugly Betty - 8tv

10.30 pm - 11.30pm = Desperate Housewives - 8tv

11.00pm - 12.00pm = Las Vegas - AXN

Rabu

Minggu nie 8tv crita House of Wax , disebabkan saya dah tengok so leh layan CSI.

Khamis

Hallmark ade crita - Army Wife.

Jumaat

Minggu nie still leh layam OIAM ( wish for TOMOK ) hua.. hua.. hua... minggu depan tak tau lagi nak layan aper.. layan puzzle kat bukumuka kot.

Sabtu

10.00pm - 11.00pm = Grey's Anatomy

Ahad

Ulang tayang balik la tengok CSI or Merlin at Tv3.

Opss.. untuk crita2 yang tertindih waktu siaran itu adalah kita tengok semua. bila iklan alih tv lain.. bukan saya tengok 2 tv k..
Rasanya macam minggu nie nak jejak kaki ke Bndr Sri Putra la... agak2 orang kat sana ada plan ke idak yer...




windu sama ini budok....









5 Yang Menegur:

Sue said...

datang seri putra?? kitorang plan nak g t'ganu. tapi kalo takder hotel yg available, mungkin pergi zoo jer.. jom la join. rasa naik keter yg tak baper baru tu...!!!

KaMi said...

hehehe... kalau datang pun hari sabtu petang...

kome semua mau gie t'ganu bila.... wah... gie kemamang ke? or cherating?

tempat kenangan terindah... hehehe

apa2hal nanti aku roger

Sue said...

tak jadi pergi kot. hotel penuh! cherating? huhu.. nothing interesting. kenangan masa muda2 dulu adala.. argh.. adh 2x planning g t'ganu gagal. takperla, takder rezeki.

KaMi said...

emm... doa2 kan aku dapat kg kat kemaman k..

sok2 kalau tak de hotel , duk umah aku je

amin

Sue said...

yeay.. jadi pergi k.t.. akhirnya ada gak hotel yg available.. huhuhu